dimecres, 22 de febrer del 2017

REI CARNESTOLTES

Hola a tothom:
Avui ens ha visitat el REI DE CARNESTOLTES. US DEIXEM EL QUE ENS HA DIT:


Estimats nens i nenes. 
Sóc el NOU REI DE CARNESTOLTES QUE he vingut tot donant voltes!
El meu germà que encara va venir l’any passat ja no pot sortir de casa, està malalt i jo faig la seva feina.

Tinc un petit problema: només tinc veu un dia a l’any. Perdó... una petita estona d’un dia a l’any i... Aquest és el dia de la RUA DE CARNAVAL!

Aquell dia si que em sentireu i em veureu, però em TRANSFORMARÉ! Si, si, ho heu sentit bé! No em coneixereu!
Semblarà que seré una altra persona, però NO... NO..., seré jo, més ben dit l’altre JO.

El dia de la RUA agafo VIDA ESPECIAL, em converteixo en persona de CARN I OSSOS, però només per l’estona de la rua i del ball.  Una vegada s’ha acabat ja em torno A CONVERTIR EN  REI/NINOT, com ara sóc.

De totes maneres tinc SUPERPODERS i  encara que estigui quiet i no parli us veig, sento, escolto...tot !!!...l’únic és que no parlo.

Us porto un regal per cada classe: una vella quaresma (els vostres profes us explicaran qui és, si no ho sabeu). Recordeu que l’haureu de pintar i cada setmana una cama tallar, però cal fer-ho ballant la cançó de la Vella Quaresma a ritme de XA-XA-XÀ!  .

També us dono  unes ORDRES que caldrà complir. Pobre d’aquell que no les compleixi...TINDRÀ MALA SORT DURANT ANYS I PANYS!

Dins la maleta porto el vestit que em posaré el dia de la RUA...espero que us agradi.

Va  nens i nenes , ara només us vull dir que continueu xalant de la setmana Cultural com fins ara...i ja s’acosta ..quins nervis!..demà DIJOUS LLARDER (botifarra menjaré...quan aneu d’excursió...bona botifarra cal menjar) i divendres LA RUA DEL CARNESTOLTES...

Va estic cansat, vull anar a reposar una bona estona, més ben dit un parell de dies. Aprofitaré per llegir, pensar, somiar, menjar, planxar el vestit i preparar-me la veu per DIVENDRES...

APA FINS DIVENDRES!!!!