divendres, 3 de març del 2017

EL REI CARNESTOLTES HA MARXAT

Aquest migdia el Rei de Carnaval, aprofitant que els nens i les nenes estaven a dinar ha marxat.
Ha deixat l’escola.
Això si a la porta, com no podia ser d’una altra manera ha trobat en Jordi ( no sé si s’ho pensava). El cas és que li ha donat un seguit de fulls perquè molt amablement repartís als tutors/es de les classes, demanant que avui ho llegissin als nens.
Aquest fulls no eren altra cosa que EL PREGÓ DE COMIAT DEL REI.
Gràcies Rei per estar tots aquests dies amb nosaltres. Et trobarem a faltar!

Fins l’any que ve! Què llarg toooot un any!

DISCURS DE COMIAT DEL REI CARNESTOLTES


Hola nens i nenes,

Sóc el REI DEL CARNESTOLTES….
Aquell que va venir tot donant voltes!

El carnaval ja s’ha acabat,
I per això jo he marxat!

Us he de dir que estic content.
Heu treballat de valent.

Els deures heu fet
I a mi m’heu deixat satisfet.

La maleta agafaré,
I a l’esquena me la posaré.

Caminaré, molt i molt! Marxaré i ….
 no tornaré fins l’any que bé.

M’ha agradat estar a l’escola Pia,
I quedar-m’hi cada dia.
Us tinc que felicitar,
Ja que les ordres que vaig donar,
Les heu fet sense plorar!

Sou genials,
Sou uns cracs dels Carnavals.

El carnestoltes marxa,
S’acaba la disbauxa.

A partir d’ara,les normes cal seguir
i fer tot el que us diguin aquí.

Adéu-siau fins l’any que bé
JO JA NO TORNARÉ!

A REVEURE!