diumenge, 12 de novembre de 2017

QUÈ NECESSITEM PER TENIR UN CONILL A LA CLASSE?

Ja fa uns dies que tenim en Blanquet a la classe. El mateix dia que va arribar ja vam escriure què havíem de tenir en compte a l'hora de cuidar-lo:


Després vam començar a treballar el conill com a ésser viu. 
Primer de tot vam treballar en petit grup per veure quines parts crèiem que tenia. Les vam posar en comú i vam elaborar el primer mural. 


Tot seguit ens vam preguntar si el conill té esquelet. Entre tots vam decidir que sí, però com deu ser? Per tribus ens el vam imaginar. Primer cadascú va fer el dibuix de com creia que era; després el vam posar en comú i vam fer l'esquelet amb les aportacions de tots els membre de l'equip. 

Aquí en teniu algunes fotografies:






Ara ens faltarà saber quins òrgans té dins el cos i investigar si tenim raó o no. A la classe vam parlar on podríem buscar-ho: a internet, al llibres, tocant en Blanquet... i si obrim un conill i el mirem per dins? 

Estigueu atents al bloc...