Avui hem acabat una de les activitats més
divertides i profitoses de la II+D.
Aquesta sessió ha consistit
en crear a escala gegant (aula) una maqueta de l’aparell respiratori perquè els
nens i nenes poguessin entrar-hi, passejar-hi, jugar amb ell i sobretot
comportar-se i relacionar-se com als elements que l’integren i que hem treballat.
És a dir, el mestre el suggeria un procés del sistema respiratori (ex:
inspiració per la boca) i ells havien de fer les accions corresponents segons el
rol que els havia tocat (oxigen/diòxid de carboni, virus o policia/globus
blanc).
Aquesta activitat ens ha ajudat a adquirir o consolidar molts dels continguts
que hem treballat els últims dies d’una molt manera lúdica i motivadora. Això ens ha permès tenir molt connectats a alumnes amb més necessitat de moviment i per tant, a no descuidar-nos de ningú.
Quan som capaços
de representar adequadament el comportament d’alguna cosa és quan realment entenem què és,
com funciona i quin sentit té.
Seguim investigant i avançant amb l'esternut
per ajudar al nostre amic Kangaroo. Fins aviat!