dimarts, 13 de febrer del 2018

II+D ESTERNUT. EL COS I LA INTERPRETACIÓ PER A L'APRENETATGE

Famílies,

Avui hem acabat una de les activitats més divertides i profitoses de la II+D. 

Aquesta sessió ha consistit en crear a escala gegant (aula) una maqueta de l’aparell respiratori perquè els nens i nenes poguessin entrar-hi, passejar-hi, jugar amb ell i sobretot comportar-se i relacionar-se com als elements que l’integren i que hem treballat. És a dir, el mestre el suggeria un procés del sistema respiratori (ex: inspiració per la boca) i ells havien de fer les accions corresponents segons el rol que els havia tocat (oxigen/diòxid de carboni, virus o policia/globus blanc).

Aquesta activitat ens ha ajudat a  adquirir o consolidar molts dels continguts que hem treballat els últims dies d’una molt manera lúdica i motivadora. Això ens ha permès tenir molt connectats a alumnes amb més necessitat de moviment i per tant, a no descuidar-nos de ningú.

Quan som capaços de representar adequadament el comportament d’alguna cosa és quan realment entenem què és, com funciona i quin sentit té.

Seguim investigant i avançant amb l'esternut per ajudar al nostre amic Kangaroo. Fins aviat!