ALLÀ HAN POGUT UTILITZAR I FULLEJAR ELS SEUS CONTES PREFERITS, TAMBÉ N'HAN POGUT DESCOBRIR DE NOUS TOT ADONANT-SE QUE NO SEMPRE CAL COMPRAR. TAMBÉ HAN POGUT ESCOLTAR EL CONTE D'UN CONILLET QUE SORTIA DEL CONTE.
ELS NENS I NENES HAN ABRAÇAT ELS CONTES SIMBÒLICAMENT PER CONSOLIDAR EL FET QUE ELS LLIBRES S'HAN DE TRACTAR BÉ I S'HAN D'ESTIMAR PERQUÈ ENS ENSENYEN COSES MOLT BONIQUES I ENS AJUDEN A CRÉIXER, PENSAR I FER-NOS PREGUNTES.
AIXÍ MATEIX, EN CADA DESPLAÇAMENT DE L'ESCOLA FINS AL "LLOC OBJECTIU", ELS NENS I NENES APRENEN A SORTIR EN GRUP PEL CARRER, TORNAR LA SALUTACIÓ A LES PERSONES QUE ENS DIUEN BON DIA, DEIXAR PASSAR LA GENT GRAN, CIRCULAR DEIXANT UN ESPAI PERQUÈ ELS VIANANTS PUGUIN SEGUIR EL SEU TRAJECTE, ETC. EN DEFINITIVA, A ADAPTAR-SE AL SEU ENTORN SENSE ADONAR-SE'N.