divendres, 17 d’octubre del 2014

Projecte Enraonem a P3. L'inici d'un llarg recorregut.

Hola famílies de P3,

Aquesta entrada té l’objectiu d’explicar-vos com s’insereix el “Projecte Enraonem” –projecte de desenvolupament del llenguatge oral que es duu a terme des de P3 fins a 1er, i properament fins a 2n de primària- dins l’horari escolar dels més petits, els cavallets i els follets.

Durant les estones de llengua, concretament a l’inici d’aquestes, es presenta als nens i nenes un objecte embolicat. A partir de la forma, la duresa, el pes... els infants formulen unes hipòtesis i/o suposicions sobre què pot ser allò amagat, desconegut.

Aquestes intervencions ens ajuden a fer participar, i per tant a enraonar, a cada un dels nens i nenes, i a relacionar aquests objectes amb les  situacions de la vida quotidiana on ells els han vist o els han utilitzat o fins i tot han vist algun familiar utilitzant-los.

Amb això doncs, us presentem els objectes de les tres primeres sessions del “Projecte Enraonem” a P3.