JA HEM INICIAT LA II+D DELS BOLETS AMB LA PREGUNTA: ÉS POSSIBLE CULTIVAR BOLETS A L'AULA?
A PARTIR D'AQUÍ, AMB EL MATERIAL QUE HEU PORTAT DES DE CASA I L'OBSERVACIÓ DELS BOLETS O ALTRES ELEMENTS QUE TROBEM AL BOSC, COMENÇA EL NOSTRE TREBALL DE RECERCA.
PARTIM DEL QUE SABEN ELS ALUMNES I FEM UN GRÀFIC COMPARATIU ENTRE UNA CASTANYA I UN BOLET PER ARRIBAR A CONCLUSIONS QUE MÉS ENDAVANT HEM DE COMPROVAR COM: NECESSITEN AIGUA, LLUM DEL SOL I ALIMENT PER VIURE. ELS TROBEM AL BOSC I NO TOTS ELS BOLETS I CASTANYES SÓN BONS PER MENJAR.
PARTIM DEL QUE SABEN ELS ALUMNES I FEM UN GRÀFIC COMPARATIU ENTRE UNA CASTANYA I UN BOLET PER ARRIBAR A CONCLUSIONS QUE MÉS ENDAVANT HEM DE COMPROVAR COM: NECESSITEN AIGUA, LLUM DEL SOL I ALIMENT PER VIURE. ELS TROBEM AL BOSC I NO TOTS ELS BOLETS I CASTANYES SÓN BONS PER MENJAR.
VOLEM DESCOBRIR QUÈ ÉS UN BOLET? QUÈ NECESSITA PER VIURE? PER CREAR UN ESPAI ADEQUAT PERQUÈ PUGUIN NÉIXER BOLETS A L'AULA.
AL LLARG DE L'ESTUDI SURTEN NOVES PREGUNTES QUE ANEM RESPONENT A PARTIR DE LA FORMULACIÓ DE PREDICCIONS, L'OBSERVACIÓ DIRECTA O INDIRECTA, L'EXPERIMENTACIÓ, LA DOCUMENTACIÓ I EL TREBALL ENTRE TOTS.